NAREX & OREGON Vodící lišta 00777950 rozteč 3/8“, 45 cm pracovní délka, 51 cm celková délka, tl. vodicího článku 1,3 mm (.050“)

  • Výrobce: NAREX Česká Lípa 
     
  • Kód produktu:00777950 / Vodící lišta 45cm
     
  • Dostupnost:Skladem
     
  • Záruka: 24 měs.
     
  • Cena bez DPH:694,21 Kč / ks
     
  • Cena s DPH 21%:840,00 Kč
     
  •  ks 
     
    NAREX & OREGON Vodící lišta 00777950 rozteč 3/8“, 45 cm pracovní délka, 51 cm celková délka, tl. vodicího článku 1,3 mm (.050“)
    NAREX & OREGON Vodící lišta 00777950 rozteč 3/8“, 45 cm pracovní délka, 51 cm celková délka, tl. vodicího článku 1,3 mm (.050“)
    NAREX & OREGON Vodící lišta 00777950 rozteč 3/8“, 45 cm pracovní délka, 51 cm celková délka, tl. vodicího článku 1,3 mm (.050“)
     
     
    NAREX & OREGON Vodící lišta rozteč 3/8“, 45 cm pracovní délka, 51 cm celková délka, tl. vodicího článku 1,3 mm (.050“)
    Lišta určená pro tento řetěz 91PX 62 / 3/8" / 1,3 při použití na všechny pily NAREX kromě nových pil "HS". 
    Lišta je vhodná na všechny doposud vyráběné řetězové pily NAREX od roku 1980 do dnes
    Lišta je stejná i pro nový typ pily s označením HIGH SPEED "HS" ale pozor, je nutné objednat jiný řetěz 91PX 63 / 3/8" / 1,3
     
     
     
    NAREX & OREGON Vodící lišta 00777950 rozteč 3/8“, 45 cm pracovní délka, 51 cm celková délka, tl. vodicího článku 1,3 mm (.050“)Vodící lišta OREGON & NAREX
    NAREX & OREGON Vodící lišta 00777950 rozteč 3/8“, 45 cm pracovní délka, 51 cm celková délka, tl. vodicího článku 1,3 mm (.050“)Vodící lišta OREGON & NAREX
     
    djwcejhircu 16. června 2012 v 15:45 (173.63.237.xxx)
    9Vd0D9 <a href="http://ygkmrvpjrcil.com/">ygkmrvpjrcil</a>
    9Vd0D9 <a href="http://ygkmrvpjrcil.com/">ygkmrvpjrcil</a>
    9Vd0D9 <a href="http://ygkmrvpjrcil.com/">ygkmrvpjrcil</a>
    Mirko 14. června 2012 v 11:35 (62.88.139.xxx)
    Secili prej nesh reagon ndhrsye ne poziten konsumator, dhe ndhrsye ne poziten ofrues te mallit/sherbimit. Aq me teper reagimi shfaqet kur ti (dhe une) jemi marketere ose mbrojme tezat e marketingut, dhe duhet pranuar faktin se pritshmeria per produktin eshte teper me e larte nese shihet ne nje reklame, per dallim nese produkti eshte me pak i ekspozuar. Fjala ishte nese edhe ne realitet produktet do te ishin te tilla, pa fjale te fryera, pa epitete. Edhe ato 2 zgjidhjet qe i ke cekur edhe vet, paraqesin reaksione pasi te jete konsumuar produkti, dhe artikulli nuk flet per konsumatore te rastit ose konsumatore qe ne menyre te vazhdueshme konsumojne te njejtin produkt.Te gjithe jemi te vetedijshem qe CC permban sasi te madhe kofeini, dhe tani me trego reagimin e konsumatorit nese kompania do te nderronte moton nga Enjoy ne nje te tipit Kujdes: permban kofeine . Pra, sikur te ishte pak me e sinqerte. Mendoj qe nuk kemi te bejme me rast te njejte sikurse te cigaret, me gjithe paralajmerimet dhe imazhet tmerruese. Me nje fjale, qellimi nuk ishte se reklamat e tyre jane mashtruese, por vete produktet ne vete permajne nje fshehtesi publike. ;)
    Secili prej nesh reagon ndhrsye ne poziten konsumator, dhe ndhrsye ne poziten ofrues te mallit/sherbimit. Aq me teper reagimi shfaqet kur ti (dhe une) jemi marketere ose mbrojme tezat e marketingut, dhe duhet pranuar faktin se pritshmeria per produktin eshte teper me e larte nese shihet ne nje reklame, per dallim nese produkti eshte me pak i ekspozuar. Fjala ishte nese edhe ne realitet produktet do te ishin te tilla, pa fjale te fryera, pa epitete. Edhe ato 2 zgjidhjet qe i ke cekur edhe vet, paraqesin reaksione pasi te jete konsumuar produkti, dhe artikulli nuk flet per konsumatore te rastit ose konsumatore qe ne menyre te vazhdueshme konsumojne te njejtin produkt.Te gjithe jemi te vetedijshem qe CC permban sasi te madhe kofeini, dhe tani me trego reagimin e konsumatorit nese kompania do te nderronte moton nga Enjoy ne nje te tipit Kujdes: permban kofeine . Pra, sikur te ishte pak me e sinqerte. Mendoj qe nuk kemi te bejme me rast te njejte sikurse te cigaret, me gjithe paralajmerimet dhe imazhet tmerruese. Me nje fjale, qellimi nuk ishte se reklamat e tyre jane mashtruese, por vete produktet ne vete permajne nje fshehtesi publike. ;)
    Secili prej nesh reagon ndhrsye ne poziten konsumator, dhe ndhrsye ne poziten ofrues te mallit/sherbimit. Aq me teper reagimi shfaqet kur ti (dhe une) jemi marketere ose mbrojme tezat e marketingut, dhe duhet pranuar faktin se pritshmeria per produktin eshte teper me e larte nese shihet ne nje reklame, per dallim nese produkti eshte me pak i ekspozuar. Fjala ishte nese edhe ne realitet produktet do te ishin te tilla, pa fjale te fryera, pa epitete. Edhe ato 2 zgjidhjet qe i ke cekur edhe vet, paraqesin reaksione pasi te jete konsumuar produkti, dhe artikulli nuk flet per konsumatore te rastit ose konsumatore qe ne menyre te vazhdueshme konsumojne te njejtin produkt.Te gjithe jemi te vetedijshem qe CC permban sasi te madhe kofeini, dhe tani me trego reagimin e konsumatorit nese kompania do te nderronte moton nga Enjoy ne nje te tipit Kujdes: permban kofeine . Pra, sikur te ishte pak me e sinqerte. Mendoj qe nuk kemi te bejme me rast te njejte sikurse te cigaret, me gjithe paralajmerimet dhe imazhet tmerruese. Me nje fjale, qellimi nuk ishte se reklamat e tyre jane mashtruese, por vete produktet ne vete permajne nje fshehtesi publike. ;)

    Ostatní produkty v této kategorii

     
    0
    Měna
     
     
    © Narex specializovaný Eshop, Originální příslušenství a náhradní díly, Akce 2020
    « Předchozí
    Následující »