9:00-15:00 +420 604 605 084
0,00 Kč
0
 
 
 

FAQ - často kladené dotazy

V následujícím přehledu najdete nejčastěji kladené otázky našich zákazníků.
Pokud zde nenajdete odpověď právě na Vaši otázku,
zašlete prosím e-mail na adresu info@narexcz.cz nebo volejte info linku narexcz shop +420 604 605 084
 
Nemohu najít požadovaný náhradní díl, jak funguje vyhledání dílu?
Je to jednoduché, navštivte sekci zde a pozorně si prosím přečtěte postup pro správné vyhledání dílu.
Ve zkratce to lze shrnout do jedné věty:
Identifikujte daný díl z konkrétního rozkresu a jeho katalogové číslo vložte do vyhledávání na eshopu.


Kde naleznu přehledně ke stažení všechny ceníky, návody, katalogy a promo tiskoviny NAREX?
Je to snadné, navštivte přehlednou sekci zde
A to mnoho let do historie.

Kdo je narexcz.cz ŽELEZÁŘSTVÍ ŠÍR VRCHLABÍ?
Narex Specialista, tvůrce obsahu, nadšenec, fanda s modrým srdcem,
jediný a výhradní odpovědný SPRÁVCE WEBU www.narexcz.cz je Jan Šír!
 


Proč malé díly, které koupím v běžném železářství stojí tady 35kč?
Je to stále stejná otázka, ale vysvětlení je jednoduché. Například tento šroub:
https://www.narexcz.cz/originalni-nahradni-dily-c87/narex-nahradni-dily-00614320-sroub-m4x50-pzv-din-7985-i1798/
V Narexu mají spočítané koeficientem a tím danou tkzv. minimální cenu jednoho dílu.
Kterou stojí díl fabriku než projde z naskladnění až po zabalení, označení dílu až po jeho vyskladnění.
Tato cena byla stanovena na 1 EUR bez DPH. Tím je daná min. cena dílu 35kč.
Sice malé díly jsou tím pádem pro nás čechy nepochopitelně dražší než v běžném železářství.
Jenže NE všechny díly, jako tento šroub jsou tkzv. normo díly.
Máme mnoho speciálních podložek a drobných součástek, které jinde sehnat nelze.
Tak že, je třeba z tohoto vycházet a objednávat díly dle zdravého uvážení.
My jako autorizovaný prodejce nemůžeme přebalovat žádné díly jako je tento šroubek a prodávat je za 1,50kč jako v železářství.
Musíme ho objednat v České Lípě, tam ho někdo musí zabalit a označit čárovým kódem a odeslat.
Tím zaručujeme že všechny díly od nás jsou 100% originální z NAREXu!
Oproti tomu zase koeficient velice zvýhodňuje díly velké jako rotory, motorové skříně, statory a další.
 


Kolik stojí poštovné?
Zasíláme do Čech a na Slovensko, pro informace navštivte odkaz: https://narexcz.cz/doprava/ 
Využíváme služby dvou dopravců DPD a Geis

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
Objednávky jsou vyřizovány IHNED  po přijetí do systému.
Objednávky jsou potvrzeny vždy 3x-5x emailem a sms jen z našeho systému a nebo telefonicky v případě nejasností.
 /První email a sms, automatické potvrzení Vaší objednávky o přijetí do systému./
 /Druhý email a sms, ručně potvrzená objednávka, stav příprava./
 /Třetí email a sms, ručně potvrzení o stavu odeslána./
 /Čtvrtý a pátý email a sms se týká plateb GoPay 1.stav: připravena - čeká na zaplacení a 2.stav: Zaplacena - čeká na odeslání./ 

Dále vás kontaktuje dopravce, jak na telefon tak i váš email. Komunikace s dopravci je v režimu Private a Geis
Sice zasíláme v nejdražším možném režimu ale pro příjemce zásilky nejkomfortnějším s dokonalou informovaností.
Doba expedice závisí na tom jestli Vámi objednané zboží je skladem.
Zboží které je skladem Vám doručíme do 24 hodin /1 pracovního dne/
Zboží které není skladem Vám dodáme díky perfektní spolupráci s
DPD a Geis, Narex s.r.o. Česká Lípa, NAREX Bystřice a NAREX Consult do 48 hodin /2 pracovních dnů max. 5 pracovních dnů/
ANO, toto se vztahuje i na osobní odběr v kamenné prodejně ŽELEZÁŘSTVÍ ŠÍR VRCHLABÍ
v případě že provedete objednávku přes eshop narexcz.cz a v košíku zvolíte osobní odběr.


Musím se pro objednání zboží registrovat?
Ne ! Ale je to pro vás lepší :)

Mohu sledovat stav objednávky a případně ji stornovat i když nejsem zaregistrovaný?
Ano, stačí kliknout na odkaz který obdržíte v emailu o potvrzení objednávky.
Když zadáte správný email, každá 10 objednávka má špatný email !!! gmail.sk, zeznam.cz a podobně.
Opravdu není v našich silách vám toto za vás ohlídat :-( prosíme věnujte emailu zvýšenou pozornost když ho vyplňujete !

Jak mohu objednávku zrušit nebo změnit v případě jejího potvrzení?
Neztrácejte hlavu, nepanikařte a zavolejte nebo napište email co nejrychleji :-D nějak to vždy vyřešíme.
Nemůžete se hned dovolat? Tak co nejdříve napište, email je u nás mnohdy rychlejší a pro mnoho úkonů nezbytný, protože vaše požadavky musíme evidovat písemnou formou.
Upřednostňujeme emailovou komunikaci, děkujeme.


Má NAREXCZ.CZ kamennou prodejnu?
Ano ! viz. sekce kontakty
Ale od zavedení EET nelze zboží vyzvednout z eshopu volbou osobní odběr, ceny na internetu a na prodejně mohou být různé.

Chci vyměnit nebo reklamovat pouze jednu část z kompletu stroje, musím ho zasílat zpět celý?
Ano, vždy je nutné mít stroj kompletní.
V případě jakékoli reklamace je nutný emailový nebo telefonický kontakt.
Využijte extra rychlí svoz a odvoz, více zde
https://narexcz.cz/reklamace/

Jakým způsobem je zboží zasíláno?
Výhradní přepravce firma DPD a Geis a to do maximální hmotnosti 50kg na jednu zásilku.

Můžete mi zaslat zboží Českou Poštou nebo jiným přepravcem?
Ne! Lituji, s poštou ani s jiným přapravcem nemáme smlouvu.
Ne, opravdu nemohu s "jednou" zásilkou na tu poštu zajít. Časová vytíženost mi to nedovolí.
Ne, vážně nemám cestu na poštu ani zítra ani za týden a ani za měsíc, nechodím tam vůbec, vše řeším jen a pouze on-line s DPD a
Geis
DPD nám přepravilo již tisíce zásilek až k vám domů, nemusíte se ničeho obávat a nemusíte běhat na poštu.

Jak mohu zboží zaplatit?
Hotově u řidiče DPD nebo Geis při převzetí zboží.
Platební kartou u řidiče DPD nebo Geis při převzetí zboží.
GOPAY platební ON-LINE kanál i při osobním odběru. Momentálně nedostupná funkce.
 

Hotově na prodejně ve Vrchlabí.
EET nebude nikdy s tímto eshopem propojeno, z toho důvodu do vyřešení tohoto nesmyslu
kdy je už nyní 3 a 4 vlna pozastavena, NENÍ možný osobní odběr na objednávky vytvořené online!
 

Zboží můžete na prodejně zakoupit osobně, ale ne za podmínek a v akčních nabídkách jako na eshopu narexcz.cz!

POZOR
Platební kartou na prodejně lze platit. Ale nelze platit zde vytvořené objednávky.
Pro platby objednávek z tohoto eshopu při volbě osobní odběr vyberte platbu GOPAY pro platby kartou nebo HOTOVOST.
Po vytvoření objednávky a odsouhlasení platby hotovosti nelze změnit hotovost na platbu kartou.
 


Zvolil jsem platbu GoPay bankovním převodem,
zaplatil jsem ale zboží nepřišlo již několik dnů po zaplacení a objednávka je stále ve stavu příprava, proč?  

Protože tato platba neprobíhá online, jsou převody peněz vyditelné vždy každý sedmý den. GoPay zasílá týdenní vyrovnání.
Z tohoto důvodů může trvat až dva týdny než se projeví změna v našem systému, doba dodání zboží se tím může pro někoho až neúměrně prodloužit.
Pokud na dodávku zboží spěcháte, zvolte dobírku a nebo
GoPay online. (Všechny volby GoPay jsou online až na "Bankovní převod".) !!!
 


Nemohu se dovolat, jak funguje operátor, chci objednat telefonicky? 
Nemáme operátory, jsme tu pro správu eshopu jen dva.
Telefon často zvedá má manželka Eliška Šírová, chlapi, nebojte se mé ženy na cokoli zeptat, a prosím máme tu takový nešvar poslední dobou. Neurážejte jí hned v úvodu telefonu, že s ženskou nic řešit nebudete a jestli tam je pan Šír! S více či méně důrazným přístupem :-( má žena je ODBORNÍK a 100% profesionál a o veškerém dění a zasilkách má perfektní přehled. Každá Vaše zásilka. Do posledního kusu. Za poslední dva roky. Prošla rukama mé manželky. Je to tisíce zásilek. Když už náhodou opravdu neví jak poradit, a to se nestává, bývám někde kolem a poradím. Když to jde, zvedám telefony sám, když to nejde, zvedne ho má žena, opravdu v tu chvíli nemohu k telefonu, věřte ji když vám to řekne. Nemusíte se hned rozčilovat. Když to nezvedáme, nemůžeme ani jeden, věnujeme se zákazníkům na prodejně, jsme ve skladu, jsme na obědě nebo řešíme nějaký závažný problém s doručením zásilky či složením zboží, či cokoli kolem provozu velkého železářství a eshopu a není toho málo. Zavolejte prosím do 30min. znova. Při obrovském vytížení, které nyní máme, nejsme často schopni najít čas obvolat 20 hovorů zpět za hodinový oběd. Když ten čas máme, nejčastěji slyšíme:) A kdo volá, vubec nevim nashle? Nevím už co sem chtěl. Už sem si to zjistil jinde. Už sem volal jinam a vím to. Joooo tohle, už to mám objednaný, už sem to našel. Ano už sem se dočetl :) Děláme společně pro Vás tento eshop již 4-tý rok, celkem existujeme již 9-tý rok a jsou to ročně tisíce zásilek, tisíce telefonů a tisíce emailů, nepřeháním. Nepochybujte prosím když slyšíte na druhé straně ženský hlas. Protože já bych vám to řekl stejně jako ona. Vaše dotazy jsou totiž vesměs stále stejné, děkuji :)


Jak dlouho existuje NAREXCZ.CZ?
V kamenné prodejně ŽELEZÁŘSTVÍ ŠÍR jsme již více jak 28 let a za tu dobu máme velké zkušenosti v oboru a prodaných tisíce strojů.
Projekt narexcz.cz eshop byl spuštěn 1.10.2011 do testovacího provozu.
22.10.2013 nastal významý mezník nejen kvality eshopu, více v novinkách


Jaké značky najdu na NAREXCZ.CZ a kde najdu kontakty na jednotlivé značky NAREX?
Na narexcz.cz výhradně originální zboží a výrobky značky NAREX a jim velice blízké!!!
Kontakty NAREX které zastupujeme:
NAREX Česká Lípa
NAREX Bystřice
NAREX Consult

Je možné vyzvednout si zboží přímo na obchodě v prodejně ŽELEZÁŘSTVÍ ŠÍR VRCHLABÍ?
Ano !
Přesto vyčkejte na potvrzovací email.


Jak Vás mohu kontaktovat?
Nejlépe telefonicky od 9:00 do 15:00 + 420 604 605 084 nebo emailem non-stop info@narexcz.cz.
Vše je uvedeno v sekci kontakty.


Jaká je otevírací doba kamenné prodejny ve Vrchlabí?
Po-Pa 8:00 - 17:00
So 8:00 - 11:30
Polední přestávka je zcela ve vyjímečných případech několikrát do roka.
 

Zasíláte zboží i do zahraničí?
Ano, do celého světa po předchozí písemné domluvě a platbě předem. Na dobírku jen na Slovensko.

Zasíláte zboží do zahraničí bez DPH? Tkzv. Exportní faktury?
Ano, zasíláme do celého světa.
Zpětné přeúčtovávání z běžné faktury S DPH na exportní BEZ DPH není možné. Proto prosíme čtěte následující postup:  zde.

POZOR Od 1.1.2019 není možné zasílání zboží bez DPH !

Jak řešíte reklamace, musím platit dopravu k Vám v záruce?
Ne ! V případě záruční opravy u nás zákazník dopravu nikdy nehradí.
Reklamace na elektrické nářadí řešíme zpravidla do 5 - 7 pracovních dnů.
Vše je řešeno efektivně, rychle a online - svozem DPD.
Postup a kontakty naleznete zde.


V případě opravy elektrického stroje vyhotovíte i revizní zprávu?
Ano každý opravený stroj dostane revizní zprávu !
Veškeré nářadí pro náš eshop opravuje a servisuje sám výrobce NAREX s.r.o. Česká Lípa
.

Zajišťujete i pozáruční servis elektronářadí Narex?
Ano, a to i na výrobky které nejsou zakoupené u nás. POZOR! Na pozáruční opravy strojů Narex je účtována jednorázově částka 150kč za poštovné, balné a dopravu opraveného stroje k Vám.
V případě že žádáte aby jsme zajistili i svoz stroje od Vás je účtován tento poplatek dvakrát.
Vše je podrobně vysvětleno zde.
 

 

mohlo by Vás dále zajímat:   


kartáče (uhlíky) pro veterána úhlovou brusku EBU 15-S a veterána řetězovou pilu EPR 30-S  

kartáče (uhlíky) pro veterána úhlovou brusku EBU 18 E2 a EBU 23 E2

Máte jinou otázku ? :-) neváhejte a pište info@narexcz.cz
nebo volejte info linku narexcz.cz Jan Šír a Eliška Šírová +420 604 605 084
 

 
Poslední úprava: 25.2.2019
© Autor: Jan Šír www.narexcz.cz

Košík je prázdný

Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Facebook
Poslední navštívené produkty
  • Doposud jste žádný produkt nenavštívil(a).
Měna
 
0
Měna
 
 
© Narex specializovaný Eshop, Originální příslušenství a náhradní díly, Akce 2019